Drama Girlfriend Aku Dari Neraka (2017) - senarai drama adaptasi novel

Drama Girlfriend Aku Dari Neraka (2017)

Drama Girlfriend Aku Dari Neraka (2017) 

Tajuk : Girlfriend Aku Dari Neraka
Mula Tayangan : 30 Ogos 2017
Masa : Setiap Rabu-Jumaat, 9.00 malam
Siaran : Astro Warna 132 & Warna HD 124
Terbitan : Hyper Picture Sdn Bhd
Jumlah Episod: 18

Pelakon Girlfriend Aku Dari Neraka
Aiman Hakim, Sharifah Sakinah, Sharifah Shahora, Ungku Hariz, Nad Zainal, Afi AF

SINOPSIS GIRLFRIEND AKU DARI NERAKA
Dikisahkan  mengenai seorang jejaka bernama Rudi, yang merupakan seorang 'player' dan sering kali bertukar teman wanita. Dia kemudian telah jatuh cinta dengan seorang gadis yang diidamkan.

Subscribe to receive free email updates:

0 Response to "Drama Girlfriend Aku Dari Neraka (2017) "

Catat Ulasan